Bűn és bűnhődés MITEM 18
Konsztantyin Bogomolov, aki radikális produkcióiról ismert Moszkva és Szentpétervár fő színházaiban, most a második munkáját vitte színre a „Prijut Komedianta” Színházban, méghozzá a „Bűn és bűnhődés” című előadást Fjodor Dosztojevszkij regénye nyomán.
„Ebben az előadásban nem az üvöltő, szenvedő vagy zokogó Dosztojevszkijt látjuk. Itt Dosztojevszkij inkább nyugodt és racionális, mintsem érzelmes. Minden érzés belül rejtőzik. A »bűntett« megközelítése (amely nem azonos annak előadásával) Tarantino-stílusban bontakozik ki abban az értelemben, ahogyan Tarantino filmjeiben a halál nem drámaként jelenik meg, hanem csupán az élet egyik epizódjaként. A fizikai gyötrelem pillanatai eltávolodnak Raszkolnyikov történetétől, miközben megmarad mind a regény szövege, mind pedig a struktúrája. Az összes monológ ugyanakkor kikerül az etikai és morális őrlődés zónájából. Itt ez adja Tarantino stílusát.”
(Konsztantyin Bogomolov)