GODOT-RA VÁRVA MITEM
Theodórosz Terzopulosz görög rendező Beckett leghíresebb művét állítja színpadra: nála a Godot-ra várva lencseként működik, amellyel megfejthető a bennünk és rajtunk kívül is létező Másik, aki ellentéteket gerjeszt: állati vágyat és isteni minőséget, őrületet és álmot, önkívületet és rémálmokat. Az előadás az emberi humánum megkérdőjelezése.
A színpadon két fiatal előadóművész és a három legélettelibb, legérzékenyebb olasz színész látható; a zenét Panaiotisz Velianitisz, a számítógépes zene egyik görög úttörője jegyzi
1 óra 40 perc, szünet nélkül.
Színészek és közreműködők:
(többek között) Paolo Musio, Stefano Randisi, Enzo Vetrano,
valamint Giulio Germano Cervi, Rocco Ancarola
Copyright: Editions de Minuit
A szöveget olaszra fordította: Carlo Fruttero
Rendezés, díszlet, light design, jelmez: Theodórosz Terzopulosz
Eredeti zene: Panaiotisz Velianitisz
Dramaturgiai tanácsadó, rendezőasszisztens: Michalisz Traitszisz
Színésztréning - Terzopulosz-módszer: Giulio Germano Cervi
A díszlet az ERT díszletműhelyében készült
Fotó: Johanna Weber
A produkció az Emilia Romagna Teatro ERT / Teatro Nazionale, Fondazione Teatro di Napoli - Teatro Bellini és az Attisz Színházi Társulat együttműködésében jött létre. Samuel Beckett ASPETTANDO GODOT (Godot-ra várva) című előadását Olaszországban az Agenzia D'Arborio képviseli.